ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor

08 Iulie 2021   |   Agerpres

Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.

 
 
SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor, bazată pe algoritmi proprietari şi Inteligenţă Artificială, după o investiţie iniţială de 200.000 euro, conform unui comunicat al companiei.
 
"Micii antreprenori români se pot concentra, de acum, pe activităţile esenţiale dezvoltării propriilor afaceri, pentru că noi preluăm rutina administrării unei activităţi economice simple. Fie că vorbim despre conformare fiscală sau evidenţă contabila, control fluxuri de lucru sau control evoluţie activitate economică, platforma digitală AiAll simplifica, standardizează, digitalizează şi apoi automatizează fluxurile de lucru, cu rezultatul unei economii de până la 95% din timpul alocat de un antreprenor acestor sarcini", declară Gheorghe Şandru, fondator al SPE Digital.
 
Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.
 
"Suntem conştienţi de schimbarea pe care o implică digitalizarea, ca impact, pregătire şi resurse necesare chiar şi pentru o afacere mare, cu posibilităţi. Tocmai de aceea, nu privim digitalizarea ca un scop în sine - AiAll este doar este un mijloc prin care oferim antreprenorilor un mediu digitalizat, pentru a-şi creşte afacerile. Astfel, am construit o platformă digitală unică, stabilă şi uşor de folosit, pentru care am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare a afacerilor mici, în peste 90% din cazuri", adaugă Şandru.
 
Preţul de pornire pentru soluţia AiAll este de doar 30 de euro pe lună, fără TVA, iar pachetul de bază include funcţionalităţile de planificare, monitorizare status, verificare a conformităţii, suport şi documentare, evidenţă completă, raportare completă şi control al riscurilor fiscale, oferite ca servicii de suport pentru administrarea completă a unei afaceri mici sau foarte mici.
 
În funcţie de gradul de complexitatea operaţională şi fiscală a fiecărei afaceri, se stabileşte costul pachetului de bază la care, în timp, se pot adăuga mai multe componente de automatizare, uşor personalizabile specificului fiecărui business.
 
Platforma care furnizează conformare legală în plan societar, contabil, fiscal şi nu numai, este unica opţiune din piaţa locală ce garantează calitatea execuţiei şi acoperă integral, prin contract, riscul de neconformitate fiscal. Astfel, AiAll planifică fiscal operaţiunile de derulat, verifică trimestrial şi certifică conformitatea fiscală a operaţiunilor derulate şi acordă asistenţă pe perioada controalelor fiscale.
 
Platforma digitală AiAll este dezvoltată de SPE Digital Wizard cu rolul de a simplifica viaţa antreprenorilor şi a consolida sustenabilitatea micilor afaceri. Conceput ca un administrator complet al afacerii, AiAll este dezvoltat pe o platforma xRM furnizată de dezvoltatorul german CAS Software AG, cu funcţionalităţi complexe de administrare afacere care se pot defini ca o echipă de colaboratori virtuali care ştiu, fac, verifică şi raportează tot ceea ce este important pentru micile afaceri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2302 / 38017
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Banking & Finance | Avocații NNDKP au asistat clienții în finanțări de cca. 2,8 miliarde de euro, în ultimul an. Cele mai relevante au continuat să fie finanțările sindicalizate în care bănci din România au pus la dispoziția împrumutaților fonduri semnificative pentru capital de lucru. De vorbă cu Alina Radu, Partener și Coordonator al practicii, despre particularitățile proiectelor, apetitul pentru finanțare, echipă și tendințele care se prefigurează
Biroul CMS din București a asistat grupul german All4Labels în achiziția Romprix Exim. O echipă de avocați cu senioritate ridicată a lucrat în tranzacția prin care se configurează liderul pieței locale de imprimare digitală industrială
BONDOC și Asociații, alături de organizatorii Concertului Extraordinar de Anul Nou de la Ateneul Român ǀ Mihaela Bondoc (Partener): Talentul, emoția, dedicarea, merită toată susținerea noastră
Avocații firmei Stratulat Albulescu spun că apar tot mai multe tranzacţii de conţinut social media care, pe lângă valoarea impresionantă, vin la pachet cu implicaţii din perspectivă IP pe mai multe niveluri. De vorbă cu Elena Stan, Managing Associate, despre schimbările semnificative din legislația mărcilor, aspectele provocatoare ale proiectelor din practica de IP și diversitatea portofoliului de clienţi
Bondoc și Asociații obține câștig de cauză într-un litigiu privind validitatea contractelor încheiate de lanțurile de supermagazine
Schoenherr a asistat CA Immo, iar KPMG Legal a stat alături de Pavăl Holding în cea mai mare tranzacție imobiliară de pe piața locală. CBRE, consultant financiar și imobiliar exclusiv al vânzătorului | Ce avocați au lucrat în achiziția de 377 mil. € și ce spune Karina Pavăl, Vicepreședinte Pavăl Holding, despre echipa de consultanți
NNDKP a asistat cu succes Enel într-un litigiu fiscal complex privind deductibilitatea amortizării fiscale aferente unor active corporale dobândite prin transfer de la clienți
Arbitrajul ICSID cerut de Plaza Centers NV, dezvoltator imobiliar care cere statului român să compenseze pierderi de cca. 383 mil. € în proiectul Dâmbovița Center, intră în line dreaptă după numirea arbitrilor. România a mers pe mâna unui profesor emerit al Universității Sorbona, reclamanții au ales un canadian, iar președintele Tribunalului este un lord englez
Statul a bugetat aproape o jumătate de milion de euro, anul acesta, pentru arbitrajul în care 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări au chemat România la ICSID. Ce onorarii primesc firmele care asigură apărarea României în acest dosar în care investitorii susțin că au avut pierderi considerabile și au pretenții de 213 mil. €
Activitate intensă pentru avocații de concurență de la PNSA, firmă evidențiată de directoarele internaționale în această arie de practică. Despre lista priorităților Consiliului Concurenței, proiectele în care sunt implicați avocații și cele mai sensibile reglementări de care firmele trebuie să țină seama, într-o discuție cu partenerul Mihaela Ion
Stratulat Albulescu a asistat Reorg în legătură cu achiziția furnizorului de tehnologie modernă - FinDox
MPR Partners primește trei premii din partea Client Choice by Lexology - 2022. Mușat & Asociații, Simion & Baciu și Filip & Company primesc câte o distincție. Cine sunt avocații aleși exclusiv de către clienții in-house lawyers, într-o procedură ce nu poate fi influențată
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...