ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor

08 Iulie 2021   |   Agerpres

Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.

 
 
SPE Digital Wizard lansează AiAll, prima platformă digitală de administrare completă a afacerilor, bazată pe algoritmi proprietari şi Inteligenţă Artificială, după o investiţie iniţială de 200.000 euro, conform unui comunicat al companiei.
 
"Micii antreprenori români se pot concentra, de acum, pe activităţile esenţiale dezvoltării propriilor afaceri, pentru că noi preluăm rutina administrării unei activităţi economice simple. Fie că vorbim despre conformare fiscală sau evidenţă contabila, control fluxuri de lucru sau control evoluţie activitate economică, platforma digitală AiAll simplifica, standardizează, digitalizează şi apoi automatizează fluxurile de lucru, cu rezultatul unei economii de până la 95% din timpul alocat de un antreprenor acestor sarcini", declară Gheorghe Şandru, fondator al SPE Digital.
 
Componentele de Inteligenţă Artificială asistată sau autonomă, care dau viaţă automatizărilor şi formularelor inteligente, înlocuiesc cu succes, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat şi costuri angajate în fiecare afacere.
 
"Suntem conştienţi de schimbarea pe care o implică digitalizarea, ca impact, pregătire şi resurse necesare chiar şi pentru o afacere mare, cu posibilităţi. Tocmai de aceea, nu privim digitalizarea ca un scop în sine - AiAll este doar este un mijloc prin care oferim antreprenorilor un mediu digitalizat, pentru a-şi creşte afacerile. Astfel, am construit o platformă digitală unică, stabilă şi uşor de folosit, pentru care am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare a afacerilor mici, în peste 90% din cazuri", adaugă Şandru.
 
Preţul de pornire pentru soluţia AiAll este de doar 30 de euro pe lună, fără TVA, iar pachetul de bază include funcţionalităţile de planificare, monitorizare status, verificare a conformităţii, suport şi documentare, evidenţă completă, raportare completă şi control al riscurilor fiscale, oferite ca servicii de suport pentru administrarea completă a unei afaceri mici sau foarte mici.
 
În funcţie de gradul de complexitatea operaţională şi fiscală a fiecărei afaceri, se stabileşte costul pachetului de bază la care, în timp, se pot adăuga mai multe componente de automatizare, uşor personalizabile specificului fiecărui business.
 
Platforma care furnizează conformare legală în plan societar, contabil, fiscal şi nu numai, este unica opţiune din piaţa locală ce garantează calitatea execuţiei şi acoperă integral, prin contract, riscul de neconformitate fiscal. Astfel, AiAll planifică fiscal operaţiunile de derulat, verifică trimestrial şi certifică conformitatea fiscală a operaţiunilor derulate şi acordă asistenţă pe perioada controalelor fiscale.
 
Platforma digitală AiAll este dezvoltată de SPE Digital Wizard cu rolul de a simplifica viaţa antreprenorilor şi a consolida sustenabilitatea micilor afaceri. Conceput ca un administrator complet al afacerii, AiAll este dezvoltat pe o platforma xRM furnizată de dezvoltatorul german CAS Software AG, cu funcţionalităţi complexe de administrare afacere care se pot defini ca o echipă de colaboratori virtuali care ştiu, fac, verifică şi raportează tot ceea ce este important pentru micile afaceri. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1767 / 37481
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Studiu Refinitiv | Cum și-au împărțit firmele de avocatură harta fuziunilor și achizițiilor din zona EMEA după primele cinci luni din 2022. CMS domină clasamentul general, iar o firmă cu 200 de avocați ocupă primul loc în Europa Estică
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Senior (Banking & Finance)
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează Avocat Stagiar (Banking&Finance)
În ciuda condițiilor grele în care se derulează afacerile, preocuparea pentru respectarea regulilor privind protecția datelor personale nu și-a pierdut importanța, spun avocații CEE Attorneys | Krisztina Voicu, Partener: Am construit o echipă specializată în protecția datelor personale, formată din avocați care au deja experiență considerabilă în această arie. Unul din trei proiecte presupune abordare și consultanță și din perspectiva GDPR
Aria de Employment de la Mușat & Asociații a avut în ultimul an o încărcătură constantă de proiecte de anvergură, atât din perspectiva activității de consultanță, cât și în sfera litigiilor de muncă | De vorbă cu avocații firmei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2022 pe piața muncii. Creșterea numărului de cereri care vizează restructurarea afacerii, urmată de șomaj tehnic sau de concedieri, evidențiată în analiza tendințelor observate de specialiști anul acesta
Noile tendințe și schimbarea priorităților pe piața muncii, analizate de avocații ZRVP | Cătălin Micu, Partener: Firmele se vor concentra pe gestionarea celor două segmente de salariați care vor prinde cel mai probabil contur: „angajații inhouse” și „angajații freelanceri” . Proiectele cu un consum semnificativ de resurse sunt cele în care se lucrează la „rescrierea” procedurilor ̸ politicilor necesare pentru implementarea pe termen lung a sistemului de lucru hibrid
Pharmaceuticals & Life Sciences | Chiar dacă o anumită incertitudine a fost creată de pandemia Covid-19 sau de războiul din Ucraina, România pare că rămâne o piață interesantă, cel puțin la nivel regional, spun avocații Filip & Company. Silviu Vasile (Counsel): Am asistat în mandate ce au implicat relocarea unor activități din Ucraina în România. Este posibil ca, pe măsură ce războiul se prelungește, să întâlnim și situații de deschidere de activități medicale în România sau de dezvoltare a unor capacități suplimentare de producție sau distribuție
În ultimele 12 luni, avocații firmei Bulboacă & Asociații au fost implicați în peste zece fuziuni și achiziții, dintre care patru încă sunt în derulare. De vorbă cu Adrian Bulboacă (Managing Partner), despre factorii cheie ai evoluției tranzacțiilor de tip M&A în acest an, industriile în care există apetit pentru investiții, clienți și proiecte importante
Elementele de noutate în stabilirea sancțiunilor, aduse de ghidul Comitetului European pentru Protecția Datelor, explicate de avocații Filip & Company. Raluca Pușcaș (Partener): Amenda trebuie să își atingă obiectivul de a descuraja încălcările viitoare, să fie eficientă și proporțională | Bilanțul a patru ani de GDPR, cu accent pe evoluția practicii de Privacy & Data Protection și proiectele complexe în care este implicată echipa
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații | Avocați definitivi (Employment)
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is loooking for an associate | Banking & Finance
Bondoc și Asociații anulează în instanță o decizie a Consiliului Național al Audiovizualului
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...