ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CNIPMMR: Angajatorii pot organiza campanie de vaccinare la propriul sediu

19 Aprilie 2021   |   Agerpres

Preşedintele Consiliului Naţional al IMM-urilor a explicat că angajaţii care se vor vaccina în centrele organizate de angajatori nu au nevoie de programare în platforma de vaccinare.

 
 
Angajatorii pot organiza campania de vaccinare la propriul sediu, în parteneriat cu centrele de vaccinare oficiale ale Direcţiilor de Sănătate Publică judeţene, a declarat, luni, preşedintele Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), Florin Jianu, într-o conferinţă de presă.
 
"Transmitem un apel membrilor noştri, întreprinzătorilor, întreprinderilor mici şi mijlocii, dar şi mediului de afaceri în general, pentru a susţine campania de vaccinare, mai ales că a apărut instrucţiunea nr. 132 din 12 aprilie 2021 a Comitetului Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva SARS-Cov-2, instrucţiune care dă posibilitatea angajatorilor, atât celor mari cât şi celor mici, să organizeze centre de vaccinare sau să realizeze vaccinarea în parteneriat cu centrele de vaccinare oficiale ale direcţiilor judeţene de sănătate. Această instrucţiune statutează faptul că angajatorii economici pot organiza campania de vaccinare la sediul propriu, ei trebuie să identifice un spaţiu de vaccinare, şi există un model de plan de astfel de spaţii de vaccinare. Spaţiul trebuie să fie în conformitate cu normele igienico-sanitare, să respecte circuite de funcţionare adecvate, să asigure frigidere care să păstreze dozele de vaccinare la temperaturi cuprinse între 2 şi 8 grade Celsius", a menţionat Florin Jianu.
 
Preşedintele Consiliului Naţional al IMM-urilor a explicat că angajaţii care se vor vaccina în centrele organizate de angajatori nu au nevoie de programare în platforma de vaccinare.
 
"Vaccinarea angajaţilor operatorilor economici în cadrul acestei campanii specifice se va realiza fără o programare prealabilă în platforma de vaccinări, va fi recunoscută şi persoanele vaccinate vor fi înregistrate în Registrul Electronic Naţional de Vaccinări şi li se va elibera adeverinţă de vaccinare. Pentru operatorii care au mai puţin de 100 de angajaţi, aceştia vor putea întocmi liste cu persoane doritoare şi le vor înainta Direcţiei de Sănătate Publică judeţeană, urmând aceiaşi paşi. Operatorii economici care au angajat personal medico-sanitar propriu îşi organizează acţiunea de vaccinare în sediile proprii, iar personalul medico-sanitar şi administrativ propriu se va constitui în echipă mobilă, care vor fi arondate unor centre fixe. Noi considerăm că acest pas care merge în întâmpinarea operatorilor economici, atât de talie mijlocie şi mare, dar şi de talie mică, pentru a susţine vaccinarea, trebuie să fie susţinută şi din partea noastră, a Consiliului Naţional al IMM-urilor, de aceea mesajul nostru este de susţinere a campaniei de vaccinare, iar angajatorii mici, mijlocii şi mari care îşi permit să organizeze astfel de centre să facă uz de această instrucţiune", a afirmat Florin Jianu.
 
Preşedintele CNIPMMR a precizat că un astfel de centru de vaccinare va fi organizat în Târgul Vitan.
 
"Chiar am primit de dimineaţă un telefon din partea preşedintelui nostru de la organizaţia Bucureşti, care deţine şi târgul Vitan şi care a spus că vrea să organizeze pentru IMM-uri un centru de vaccinare la Târgul Vitan, are spaţiile necesare, are infrastructura necesară. (...) Am fost sunat de secretarul de stat de la Ministerul Sănătăţii, domnul Baciu (Andrei Baciu n.r.), cu privire la susţinerea acestei campanii", a încheiat Florin Jianu.
 
Documentul Comitetului Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 prezentat luni de CNIPMMR este intitulat "Măsuri pentru asigurarea vaccinării angajaţilor operatorilor economici cu vaccinul AstraZeneca". 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6100 / 8648
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ONV LAW își extinde echipa de avocați și își mărește portofoliul de proiecte cu 20%, în primele 3 luni ale anului. Afaceri de 1,5 mil E, anul trecut
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A s-a redresat în Q1 ̸ 2024, dar nu înregistrează creșteri pe piețele emergente. DLA Piper și CMS își mențin pozițiile fruntașe la nivel global, Schoenherr se remarcă în Europa, iar Filip & Company întră în topul consultanților din Europa Estică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...