ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al firmei Mitel & Asociații. Sorin Mitel, Managing Partner: Percepem un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice|fiscale

04 Februarie 2019   |   Ștefania Enache

Liderul firmei de avocaí anticipează o creștere de câteva procente, anul acesta, care să permită conservarea echilibrelor și pregătirea creșterilor viitoare.

Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociatii

 
 
În activitatea echipei Mitel & Asociații, proiectele de consultanță au fost în prim- plan în 2018. Avocații au avut un volum ridicat de muncă pe dosare care au implicat atât arii consacrate de practica, cât și domenii care au căpătat recent amploare datorită modificărilor legislative.Un exemplu în acest sens îl costituie implementarea GDPR.

Societatea a continuat colaborarea cu clienți importanți angrenați în extinderea sau consolidarea afacerilor în România (grupul Airbus, Lear Corporation, Arabesque sau fondul de investiții GED, pentru a enumera doar câțiva). De asemenea, în 2018 au fost duse la bun sfârșit câteva proiecte cheie, cum ar fi achiziția grupului Halewood de către grupul Alexandrion, vânzarea a două centre medicale cu importanță regională strategică (din București și Pitești) către grupul MedLife, sau restructurarea portofoliului de terenuri a investitorului austriac Immofinanz.


“Proiecte cheie au fost dezvoltate și în zona implementării GDPR unde volumele de muncă au fost remarcabile ținând cont de domeniile variate și dimensiunile clienților asistați (printre care Airbus, Lear Corporation, grupul Alexandrion, hotelurile Continental)”, declară Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații.

În general, consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al Mitel & Asociații, dominante fiind mandatele care vizează asistența pe achiziții, fuziuni, HR, finanțări, imobiliar și construcții, achiziții publice și asistența curentă corporate. Restul de 30% rezultă din serviciile pentru situații litigioase și pre-litigioase.

Consolidare a practicilor curente

Pentru anul în curs, Mitel & Asociații nu anticipează multe schimbări în stuctura firmei. “Nu avem în vedere să luăm astfel de decizii majore în 2019 în ceea ce privește firma noastră. Urmare a recrutărilor din 2018, echipa este la o dimensiune optimă pentru această etapă în dezvoltarea firmei, anul acesta urmând a ne concentra pe integrarea noilor avocați și consolidarea practicilor curente. Am perceput un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice/fiscale de la sfârșitul lui 2018, iar noi suntem aici să îi asistăm pentru finalizarea proiectelor demarate deja, precum și pentru cele care vor începe anul acesta”, explică Sorin Mitel.




“Loialitatea clienților se câștigă și se păstrează greu, și credem că ea va juca încă un rol important atunci când ne referim la servicii cu valoare adaugată intelectuală ridicată. În cazul noii generații de antreprenori, această loialitate se obține încă și mai greu, dar principiul rămâne același, lumea este mereu în schimbare și trebuie să ne adaptăm.”

                                               Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații



Referitor la bugetul firmei pe 2019, liderul casei de avocatură precizează că Mitel & Asociații a reușit să ajungă la o stabilitate bugetară, pe care și-a propus să o păstreze în 2019, în condițiile pregătirii și integrării ultimilor avocați recrutați. ”Anticipăm o creștere de câteva procente, care să ne permită să conservăm echilibrele și să pregătim creșterile viitoare. În prezent avem 28 de avocați (5 parteneri și 23 de asociați) cu care facem față cu succes volumelor și provocărilor profesionale întâlnite. Mizăm însă pe o creștere a numărului avocaților în anii următori, pe măsura creșterii anticipate a volumelor”, mai spune avocatul.

Pentru asigurarea succesului pe termen lung, Mitel & Asociații mizează dintotdeauna pe consolidarea unei echipe cu un înalt nivel profesional și o organizare impecabilă. Coordonatorul firmei de avocatură știe că toți clienții doresc rezultate, iar în domeniul consultanței juridice acestea nu se pot obține altfel.

“Întotdeauna clienții au dorit eficiență, acum însă sunt mult mai atenți la acest aspect. Presiunea pe onorarii a existat și va exista, important este să existe forța necesară pentru a-i rezista și a pastra un echilibru. Iar acest lucru rezultă din calitatea serviciilor oferite și capacitatea de a convinge clientul că plătește un onorariu corect pentru ceea ce primește”, nuanțează avocatul.

Referindu-se la pitch-uri pentru servicii avocațiale, Sorin Mitel arată faptul că experiențele sunt diferite, în funcție de tipul de client. Pentru dosarele importante, cu miză mare, nivelul onorariilor propuse este considerat în secundar, în vreme ce experiența, soluțiile propuse și încrederea clientului ca va beneficia de cea mai bună asistență sunt determinante. În dosarele în care se cere gestionarea unor volume mari, cu o activitate repetitivă, capacitatea de a propune cele mai reduse onorarii face de cele mai multe ori diferența.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2088 / 2116
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company, consultant juridic în noua emisiune de obligațiuni prin care Agroserv Măriuța atrage 3 mil. €
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Piața de Real Estate, radiografiată de NNDKP, firmă despre care ghidurile juridice internaționale spun că este “probabil cea mai bună din România” în această practică: industrial-logistic în viteză, office cu accent pe retenție și eficiență, rezidențial cu presiune pe preț | De vorbă cu Vlad Tănase (partener) despre dinamica pieței, apetitul investitorilor, tranzacționarea proiectelor și blocajele de pe acest segment
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...