ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al firmei Mitel & Asociații. Sorin Mitel, Managing Partner: Percepem un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice|fiscale

04 Februarie 2019   |   Ștefania Enache

Liderul firmei de avocaí anticipează o creștere de câteva procente, anul acesta, care să permită conservarea echilibrelor și pregătirea creșterilor viitoare.

Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociatii

 
 
În activitatea echipei Mitel & Asociații, proiectele de consultanță au fost în prim- plan în 2018. Avocații au avut un volum ridicat de muncă pe dosare care au implicat atât arii consacrate de practica, cât și domenii care au căpătat recent amploare datorită modificărilor legislative.Un exemplu în acest sens îl costituie implementarea GDPR.

Societatea a continuat colaborarea cu clienți importanți angrenați în extinderea sau consolidarea afacerilor în România (grupul Airbus, Lear Corporation, Arabesque sau fondul de investiții GED, pentru a enumera doar câțiva). De asemenea, în 2018 au fost duse la bun sfârșit câteva proiecte cheie, cum ar fi achiziția grupului Halewood de către grupul Alexandrion, vânzarea a două centre medicale cu importanță regională strategică (din București și Pitești) către grupul MedLife, sau restructurarea portofoliului de terenuri a investitorului austriac Immofinanz.


“Proiecte cheie au fost dezvoltate și în zona implementării GDPR unde volumele de muncă au fost remarcabile ținând cont de domeniile variate și dimensiunile clienților asistați (printre care Airbus, Lear Corporation, grupul Alexandrion, hotelurile Continental)”, declară Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații.

În general, consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al Mitel & Asociații, dominante fiind mandatele care vizează asistența pe achiziții, fuziuni, HR, finanțări, imobiliar și construcții, achiziții publice și asistența curentă corporate. Restul de 30% rezultă din serviciile pentru situații litigioase și pre-litigioase.

Consolidare a practicilor curente

Pentru anul în curs, Mitel & Asociații nu anticipează multe schimbări în stuctura firmei. “Nu avem în vedere să luăm astfel de decizii majore în 2019 în ceea ce privește firma noastră. Urmare a recrutărilor din 2018, echipa este la o dimensiune optimă pentru această etapă în dezvoltarea firmei, anul acesta urmând a ne concentra pe integrarea noilor avocați și consolidarea practicilor curente. Am perceput un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice/fiscale de la sfârșitul lui 2018, iar noi suntem aici să îi asistăm pentru finalizarea proiectelor demarate deja, precum și pentru cele care vor începe anul acesta”, explică Sorin Mitel.




“Loialitatea clienților se câștigă și se păstrează greu, și credem că ea va juca încă un rol important atunci când ne referim la servicii cu valoare adaugată intelectuală ridicată. În cazul noii generații de antreprenori, această loialitate se obține încă și mai greu, dar principiul rămâne același, lumea este mereu în schimbare și trebuie să ne adaptăm.”

                                               Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații



Referitor la bugetul firmei pe 2019, liderul casei de avocatură precizează că Mitel & Asociații a reușit să ajungă la o stabilitate bugetară, pe care și-a propus să o păstreze în 2019, în condițiile pregătirii și integrării ultimilor avocați recrutați. ”Anticipăm o creștere de câteva procente, care să ne permită să conservăm echilibrele și să pregătim creșterile viitoare. În prezent avem 28 de avocați (5 parteneri și 23 de asociați) cu care facem față cu succes volumelor și provocărilor profesionale întâlnite. Mizăm însă pe o creștere a numărului avocaților în anii următori, pe măsura creșterii anticipate a volumelor”, mai spune avocatul.

Pentru asigurarea succesului pe termen lung, Mitel & Asociații mizează dintotdeauna pe consolidarea unei echipe cu un înalt nivel profesional și o organizare impecabilă. Coordonatorul firmei de avocatură știe că toți clienții doresc rezultate, iar în domeniul consultanței juridice acestea nu se pot obține altfel.

“Întotdeauna clienții au dorit eficiență, acum însă sunt mult mai atenți la acest aspect. Presiunea pe onorarii a existat și va exista, important este să existe forța necesară pentru a-i rezista și a pastra un echilibru. Iar acest lucru rezultă din calitatea serviciilor oferite și capacitatea de a convinge clientul că plătește un onorariu corect pentru ceea ce primește”, nuanțează avocatul.

Referindu-se la pitch-uri pentru servicii avocațiale, Sorin Mitel arată faptul că experiențele sunt diferite, în funcție de tipul de client. Pentru dosarele importante, cu miză mare, nivelul onorariilor propuse este considerat în secundar, în vreme ce experiența, soluțiile propuse și încrederea clientului ca va beneficia de cea mai bună asistență sunt determinante. În dosarele în care se cere gestionarea unor volume mari, cu o activitate repetitivă, capacitatea de a propune cele mai reduse onorarii face de cele mai multe ori diferența.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1650 / 1678
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...