ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

GoIT, companie internațională de educație tech pentru începători, se lansează în România

03 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Compania oferă garanție de returnare a banilor dacă studentul nu își găsește un loc de muncă în primele 6 luni de la finalizarea cursului

 
 
GoIT, companie internațională de educație tech pentru începători, se lansează pe piața românească. Lider de piață în CEE pe acest segment, GoIT vine cu un concept nou pe plan local – garanția de returnare a banilor celor care nu sunt angajați în primele 6 luni de la finalizarea cursurilor. Totodată, compania oferă maratoane educaționale gratuite, în care oferă toate informațiile necesare celor interesați de o carieră în IT, precum și posibilitatea de a testa modelul de desfășurare a programelor oferite.

 „GoIT oferă cursuri pentru o profesie stabilă, într-o lume instabilă. Pe lângă siguranța de a avea un job al viitorului, domeniul  IT oferă o multitudine de beneficii  – de la salarii mari, la libertatea de a lucra de oriunde din lume, până la proiecte interesante, pentru clienți globali. Reconversia profesională spre această profesie este o tendință tot mai întâlnită la nivel mondial și poate fi chiar facilă pentru cei care știu ce vor și aprofundează acel segment. GoIT vine, așadar, cu o componentă puternică de mentorat, dedicată celor care doresc să facă acest pas, însă au nevoie de ghidare spre direcția care li se potrivește. Rezultatele noastre vorbesc de la sine – avem peste 10.000 de absolvenți și suntem în proces de expansiune la nivel mondial. Suntem siguri că și pe plan local, în România, vom avea rezultate cel puțin comparabile cu statele în care deja activăm”, a declarat Khrystyna Gankevych, Head of Growth, GoIT România.


GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, ce activează momentan în țări precum România, Ucriana, Polonia, Mexic și USA, fiind  lider de piață în CEE pe segmentul dedicat. În cei opt ani de activitate, compania numără cca. 300 de angajați și 10.000 de absolveți (din cca. 30 de țări), 99% dintre cursanți fiind persoane care își doresc o schimbare de carieră și încep de la zero în domeniul IT.

Cursurile oferite de GoIT sunt în arii precum: Fullstack developer, Front End, QA, Data Science, UI/UX Design și Project Management, iar profesorii sunt specialiști de top din domeniu, care activează în industrie, asigurând astfel accesul la un know-how extins si la o experiență profesională relevantă pentru cursanți.

Programele se desfășoară live (tip webinarii), organizate seara, iar platforma dedicată oferă acces la multiple resurse educaționale și instrumente de facilitare a învățării, de la sistem de verificare automată a scrierii de cod, până la chat cu grupul. Temele sunt verificate de către mentor, iar studenții primesc constant feedback.
Modelul de business al GoIT se diferențiază de competitori prin maratoanele gratuite, care ajută oamenii să înțeleagă mai bine notorietatea domeniul IT, dar și să testeze cursurile și să își aleagă o specializare care li se potrivește. Astfel, dintre cei care participă la maratoanele cu durata de o săptămână, o parte devin clienți și urmează cursul dorit.

Misiunea companiei este ca fiecare absolvent să activeze pe piața muncii cât mai rapid după încheierea cursurilor, astfel că toate eforturile sunt concentrate în această direcție, iar pe lângă cunoștințele și competențele tehnice predate, GoIT oferă consiliere în carieră, mizează pe dobândirea de soft skills necesare și aduce în fața studenților mentori de top din industrie, care să îi ghideze pe drumul ales.

După finalizarea programele educaționale, studenții au experiență și proiecte reale, pe care le pot utiliza în portofoliile profesionale. Astfel, GoIT propune un model unic de business pe piața locală – în cazul în care studentul care încheie cu succes programul, acoperind toate temele, testele și proiectele, nu își găsește un loc de muncă în primele șase luni de la absolvire, își primește banii înapoi. Totodată, GoIT pune la dispoziția acestora oferte din cele peste 300 de companii IT cu care colaborează.

Majoritatea clienților GoIT sunt oameni cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, cu un background profesional foarte diversificat, care își doresc o schimbare profesională mai puțin riscantă, respectiv un job bine plătit și care le oferă libertate de mișcare și o siguranță pe termen lung.  

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8656 / 20250
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bondoc și Asociații, consultanții vânzătorilor in tranzacția prin care Mplus, verticala de BPTO a grupului croat Bosqar, a preluat Valoris Center. Echipa, coordonată de Monica Iancu (partener) și și Gabriela Pop (managing counsel)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...