ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu Deloitte: Directorii financiari din sănătate, preocupați de incertitudinea financiară. Investițiile în tehnologie, o prioritate pentru 68% dintre ei

31 August 2021   |   BizLawyer

Pentru a implementa modelul de muncă hibrid, directorii financiari au în vedere direcționarea investițiilor către tehnologie, pentru a permite munca angajaților la distanță și pentru a le măsura productivitatea, și către imobiliare, pentru reamenajarea și redimensionarea spațiilor de lucru în conformitate cu noile cerințe.

 
 
Directorii financiari din organizațiile care activează în sistemul de sănătate susțin că incertitudinea financiară rămâne principala lor preocupare pentru perioada care urmează, în condițiile în care două treimi dintre aceștia se așteaptă la o creștere a veniturilor anul acesta, după scăderea semnificativă din 2020, care însă va fi anulată, în mare măsură, de majorarea costurilor în domeniu, reiese din studiul Deloitte „The changing role of health care finance leaders”. Totodată, 68% dintre participanții la studiu spun că investițiile în tehnologie digitală reprezintă o prioritate, având în vedere că modelele tradiționale de afaceri și-au demonstrat limitele în timpul pandemiei de COVID-19.

Conform studiului, reprezentanții organizațiilor din sănătate sunt interesați de motivarea și bunăstarea angajaților și de asigurarea unui mediu de lucru atractiv. Jumătate dintre participanții la sondaj au menționat că acordă atenție noilor modele de lucru (virtual, în sistem gig, automatizat) și propun investiții pentru realizarea unui sistem care să combine programul de muncă hibrid cu cel complet virtual, având în vedere redresarea treptată a economiilor.

Pentru a implementa modelul de muncă hibrid, directorii financiari au în vedere direcționarea investițiilor către tehnologie, pentru a permite munca angajaților la distanță și pentru a le măsura productivitatea, și către imobiliare, pentru reamenajarea și redimensionarea spațiilor de lucru în conformitate cu noile cerințe.

„Anul 2020 a fost unul dificil pentru organizațiile din toate domeniile, dar pentru cele din sănătate a însemnat o criză fără precedent. Deși au reacționat rapid și au salvat milioane de vieți, multe dintre ele au întâmpinat dificultăți financiare, legate de forța de muncă și de lanțul de aprovizionare. Doar în SUA, Asociația Americană a Spitalelor estimează că pierderile în sectorul de sănătate s-au ridicat la aproximativ 323 de miliarde de dolari anul trecut. Veniturile revin pe creștere în acest domeniu, dar este tot mai evident că, pentru viitor, trebuie gândit un sistem de management flexibil, bazat pe tehnologie, care să poată fi adaptat la cât mai multe situații neprevăzute, pentru a asigura continuitatea afacerii în condiții din cele mai dificile”, a declarat Vlad Boeriu (foto), Partener Coordonator Servicii Fiscale și Juridice, Deloitte România, și liderul serviciilor de consultanță pentru industria de sănătate.

Mai mult de trei sferturi (77%) din directorii financiari participanți la studiu au declarat că, în perioada recentă, și-au depășit rolul tradițional în cadrul organizației pentru a se implica mai mult în procesul decizional, cu scopul de a stimula creșterea afacerii. Printre inițiativele cele mai frecvente în care aceștia spun că au jucat un rol decisiv în adoptarea deciziilor se numără transformarea modelului de afaceri și investițiile în digitalizare.

Pentru următorii trei ani, directorii financiari din organizațiile care activează în sistemul de sănătate și-au stabilit ca obiective principale optimizarea capitalului de lucru (55%), adoptarea celor mai noi tehnologii (50%), îmbunătățirea capacității de prognoză (48%) și automatizarea (47%).

Studiul Deloitte „The changing role of health care finance leaders” a fost realizat pe baza unui sondaj derulat în rândul a 60 de organizații din domeniul medical, la nivel de director financiar, vicepreședinte cu responsabilități în zona financiară sau președinte, și a opiniilor exprimate de directorii financiari din 12 sisteme de sănătate importante, pentru a înțelege modul în care aceștia percep lecțiile învățate în timpul pandemiei, principalele lor preocupări și prioritățile stabilite în vederea creșterii sustenabile a activității.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14322 / 20673
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...