
Alpha Bank se aliază cu fintech-ul Symphopay pentru accelerarea transformării digitale în retail
21 Noiembrie 2019
AGERPRESLansat în octombrie 2016, Alpha Shop este cel mai inovator program de recompensare a clienţilor Alpha Bank România care aleg să plătească cumpărăturile folosind cardurile emise de bancă şi înrolate în program.
Alpha Bank şi Symphopay au finalizat integrarea programelor de plată în rate şi a programului de loialitate Alpha Shop cu platforma de plăţi Symphopay, soluţia fiind deja implementată la mari retaileri precum eMAG şi Intersport, potrivit unui comunicat al companiilor.
Acest parteneriat răspunde dorinţei evidente a consumatorilor de a efectua plăţi rapide şi simplificate, dar şi de a avea un control asupra beneficiilor obţinute. Conform unui studiu Mastercard, 90% dintre consumatori consideră că este esenţial ca beneficiile să fie transparente şi uşor de folosit, în schimb doar 43% simt că acest lucru chiar se întâmplă.
"Parteneriatul cu Symphopay ne ajută să oferim o experienţă simplificată de plată comercianţilor parteneri precum şi noi oportunităţi de loializare, soluţia fiind direct conectată cu programul de recompense Alpha Shop. Astfel, achiziţiile cu cardurile de debit şi de credit emise de Alpha Bank sunt recompensate cu puncte Alpha Shop, ce pot fi convertite direct în produse în cadrul magazinelor partenere", a declarat Cristian Dragoş, vice-preşedinte Executiv Retail, Alpha Bank Romania.
Acest parteneriat răspunde dorinţei evidente a consumatorilor de a efectua plăţi rapide şi simplificate, dar şi de a avea un control asupra beneficiilor obţinute. Conform unui studiu Mastercard, 90% dintre consumatori consideră că este esenţial ca beneficiile să fie transparente şi uşor de folosit, în schimb doar 43% simt că acest lucru chiar se întâmplă.
"Parteneriatul cu Symphopay ne ajută să oferim o experienţă simplificată de plată comercianţilor parteneri precum şi noi oportunităţi de loializare, soluţia fiind direct conectată cu programul de recompense Alpha Shop. Astfel, achiziţiile cu cardurile de debit şi de credit emise de Alpha Bank sunt recompensate cu puncte Alpha Shop, ce pot fi convertite direct în produse în cadrul magazinelor partenere", a declarat Cristian Dragoş, vice-preşedinte Executiv Retail, Alpha Bank Romania.
În platforma Symphopay comercianţii pot activa campanii de marketing şi comunicare. De asemenea, rapoartele şi analizele avansate asupra tranzacţiilor şi comportamentelor de plată cu cardul vor aduce comercianţilor informaţii utile pentru luarea deciziilor de business.
"Prin implementarea tehnologiilor avansate de plată, comercianţii îşi dezvoltă avantaje competitive majore în construirea unei relaţii de lungă durată cu clienţii. Parteneriatul cu Alpha Bank accelerează adopţia acestor tehnologii ce redefinesc experienţele de cumpărare", a declarat Daniel Nicolescu, CEO & Co-fondator Symphopay.
Lansat în octombrie 2016, Alpha Shop este cel mai inovator program de recompensare a clienţilor Alpha Bank România care aleg să plătească cumpărăturile folosind cardurile emise de bancă şi înrolate în program. La plata cu cardul, în funcţie de valoarea cumpărăturilor efectuate şi de tipul cardului utilizat, clientul primeşte un număr de puncte care se acumulează şi care, în funcţie de preferinţă, pot fi utilizate pentru a fi transformate în cadouri constând în produse şi servicii gratuite sau în discounturi semnificative aplicate la următoarele cumpărături în reţeaua de parteneri Alpha Shop.
Alpha Bank România, membră a Alpha Bank Group, este o instituţie financiară cu o istorie de peste 25 de ani în România. Banca oferă o gamă diversă şi modernă de servicii şi produse, atât pentru segmentul de piaţă dedicat persoanelor fizice, cât şi pentru sectorul IMM şi corporate.
Fondată în 2015 de către o echipă cu experienţă de peste 15 ani în industria plăţilor, compania dezvoltă o platformă de integrare a plăţilor şi programelor de loialitate pentru bănci şi comercianţi. Soluţia este certificată de către Visa şi MasterCard şi este conformă cu standardul de securitate PCI-DSS. Symphopay a primit investiţii de peste 1,2 milioane euro în două runde de finanţare conduse de GECAD Ventures şi Early Game Ventures. Printre companiile ce folosesc soluţia Symphopay se numără FAN Courier, Intersport şi eMAG.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7382 / 8840 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat Mozaik Investments în achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel) au coordonat echipa | Ce firmă de avocați a mai fost implicată în tranzacție
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Studiu Refinitiv | Piața de M&A a continuat să crească în S1 ̸ 2025 pe piețele emergente și la nivel nivel global, însă numărul tranzacțiilor este în scădere, iar Europa pierde viteză. CMS își menține poziția fruntașă la nivel global și în Europa de Est, regiune în care Clifford Chance și Schoenherr strălucesc, iar RTPR rămâne în Top 15
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Clifford Chance Badea a asistat fondul de private equity T2Y Capital în tranzacția prin care devine al doilea cel mai mare acționar al Prime Batteries Energy Holding
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
O nouă abordare pe piața avocaturii de business | Mihai Dudoiu și echipa Legal Ground construiesc o alternativă flexibilă la marile case de avocatură, propunând un model colaborativ și antreprenorial. „Legal hub” inovator, ce oferă servicii specializate în finanțări, tranzacții și litigii printr-o structură circulară, în care profesioniștii lucrează „la masa rotundă” pentru a oferi clienților soluții adaptate proiectelor lor
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...