ING a înlocuit schema proprie pentru amânarea ratelor cu prevederile OUG 37
10 Aprilie 2020 AGERPRES
Clienţii ING pot afla toate informaţiile referitoare la activitatea băncii, actualizate în timp real, precum măsurile de sprijin, normele de aplicare şi condiţiile de eligibilitate potrivit OUG 37/2020, recomandările băncii sau donaţiile care se pot face în Home'Bank pentru diminuarea efectelor COVID-19, la https://ing.ro/lp/informatii-utile-coronavirus.
Schema de amânare a plăţii ratelor la credite anunţată de ING Bank pe 17 martie va fi înlocuită de prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 37/2020, care prevalează şi care prevede condiţii mai favorabile clienţilor, informează ING Bank într-un comunicat remis vineri.
Printre condiţiile instituite prin actul normativ se numără o aplicabilitate mai largă, acoperind toate categoriile de clienţi, posibilitatea de a amâna plata ratelor şi/sau dobânzilor pe o perioadă aleasă de debitori de până la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020, precum şi un proces simplificat de acceptare a noilor condiţii contractuale, fără întocmirea de acte adiţionale şi fără necesitatea deplasării la sediul băncii, se menţionează în comunicatul ING.
Printre condiţiile instituite prin actul normativ se numără o aplicabilitate mai largă, acoperind toate categoriile de clienţi, posibilitatea de a amâna plata ratelor şi/sau dobânzilor pe o perioadă aleasă de debitori de până la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020, precum şi un proces simplificat de acceptare a noilor condiţii contractuale, fără întocmirea de acte adiţionale şi fără necesitatea deplasării la sediul băncii, se menţionează în comunicatul ING.
Clienţii ING pot afla toate informaţiile referitoare la activitatea băncii, actualizate în timp real, precum măsurile de sprijin, normele de aplicare şi condiţiile de eligibilitate potrivit OUG 37/2020, recomandările băncii sau donaţiile care se pot face în Home'Bank pentru diminuarea efectelor COVID-19, la https://ing.ro/lp/informatii-utile-coronavirus.
Clienţii persoane fizice care doresc să beneficieze de amânarea ratelor aferente creditului, fie că este vorba despre un credit de nevoi personale sau unul garantat cu ipotecă, trebuie să completeze un formular disponibil pe site-ul ING, până cel târziu pe data de 14 mai 2020 inclusiv, precizează ING Bank.
Clienţii care au solicitat deja amânarea ratelor prin soluţia iniţială oferită de ING vor beneficia automat de noua opţiune, conform OUG 37/2020,
Clienţii pot trimite solicitarea de amânare conţinând toate informaţiile din formular şi prin e-mail la contact@ing.ro, prin telefon la 031 406 2464 sau prin scrisoare pe adresa ING Bank, Str. Aviator Popişteanu nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, Bucureşti. Clienţii ING Bank vor primi răspuns în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii solicitării.
În ceea ce priveşte persoanele juridice, în contextul noilor reglementări legale, ING Bank va răspunde solicitărilor privind cererile de amânare la plată a creditelor pentru fiecare caz în parte, precizează banca.
Persoanele juridice pot solicita amânarea obligaţiilor de plată scadente reprezentând credit, dobânzi şi comisioane pentru o perioada de la 1 la 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. În perioada de amânare la plată se va calcula dobândă, conform prevederilor contractelor de credit. Aceasta va fi achitată după perioada de amânare la plată, prin capitalizarea dobânzii aferente perioadei de amânare, respectiv adăugarea dobânzii astfel acumulate la soldul creditului existent la sfârşitul perioadei de suspendare şi eşalonarea până la noua maturitate, prin recalcularea obligaţiilor de plată lunare. Perioada de creditare se va putea extinde cu perioada de amânare la plată.
Clienţii persoane juridice care doresc să apeleze la suspendarea plăţii ratelor la creditul/creditele acordate de ING Bank în baza OUG 37/2020 pot descărca şi completa formularul care se regăseşte pe site-ul băncii şi pot trimite solicitarea până la data de 14 mai 2020 Managerului de Relaţie, sau la adresa de e-mail AmanareRatePJ@ing.com, adresă dedicată pentru IMM-uri şi micro-întreprinderi.
Persoanele juridice care nu îndeplinesc condiţiile de eligibilitate conform OUG pot contacta banca pentru găsirea unei soluţii optime de restructurare.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3922 / 5656 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Schoenherr, alături de Allianz-Țiriac Asigurări în tranzacția de preluare a Campion Broker. Echipa, coordonată de Monica Cojocaru (partener) și Georgiana Bădescu (partener)
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Mușat & Asociații asistă cu succes asocierea DOGUS în adjudecarea și semnarea contractului pentru cel mai mare proiect de infrastructură derulat în ultimii ani de o autoritate publică în București
Filip & Company a asistat Global Vision Investment Fund S.A. în obținerea unei refinanțări pentru prima sa investiție în retail
Filip & Company a asistat Grupul Banca Transilvania în finalizarea achiziției BRD SAFPP SA. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





