ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ING Bank România implementează modelul de lucru flexibil: week-end prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie

30 Martie 2022   |   BizLawyer

Angajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.

 
 
ING Bank România implementează un program pilot de lucru pentru angajații din sediul central al băncii, în perioada 1 aprilie – 30 iunie. Timp de trei luni, 300 de angajați din cei 2.300 au optat pentru noi moduri de organizare a orelor de lucru și, pe lângă programul clasic de lucru, aceștia pot alege dintre:
●    Program de lucru de 9 ore / zi cu o jumătate de zi liberă săptămânal;
●    Program de lucru de 9 ore / zi cu o zi liberă la 2 săptămâni.


Deși angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri, aceasta nu este o condiție. Angajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.


Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România: „Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem.”

Totodată, ING Bank România anunță modul de lucru hibrid implementat după relaxările măsurilor de prevenire Covid-19. În iarnă, banca a derulat o serie de întâlniri consultative cu toate echipele băncii, pentru ca angajații și managerii lor să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența la birou și când este momentul potrivit în timpul săptămânii pentru a se vedea. Astfel, toți angajații ING vor veni la sediul central în medie o zi pe săptămână, în ziua aleasă împreună cu echipele lor, începând de luna aceasta.  

“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.

Această măsură se adaugă unui program zilnic deja flexibil, unde fiecare angajat își poate alege ora de început și final de program, în funcție de nevoile sale și specificul activității. Programul poate începe între orele 7:30 și 10:30 și se poate încheia începând cu ora 16.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10173 / 19022
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Leroy și Asociații a asistat ENGIE Romania în achiziția unui proiect eolian în județul Constanța. Ce avocați au fost în prima linie
Filip & Company a asistat Amstar Management în vânzarea hotelurilor Duke Romană și Duke Armenească din București. Ioana Roman (partener) a coordonat echipa
Cum lucrează avocații firmei Țuca Zbârcea & Asociații în proiectele de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și cum îi pot ajuta pe clienții care solicită asistență | Șansele unui proiect depind de caracteristicile sale intrinseci, de îndeplinirea criteriilor de eligibilitate și de corectitudinea cu care sunt colectate documentele necesare depunerii dosarului. De vorbă cu Raluca Vasilache (Partener) și Andreea Oprișan (Partener) despre pașii care trebuie urmați și aspectele sensibile de care companiile trebuie să țină cont
RTPR, avocații băncilor în finanțarea sindicalizată de 3,1 miliarde lei acordată Electrica. Cosmin Tilea (Partner) și Andreea Nedeloiu (Counsel) au coordonat echipa
Women Lawyers | De vorbă cu Angela Porumb (Partener Mușat & Asociații), avocat o carieră de peste 20 de ani în avocatura de business, care a ales această firmă din dorința clară de a evolua: ”Pasul spre Mușat & Asociații a fost definitoriu pentru maturizarea și împlinirea mea ca avocat. Am avut în acest fel avantajul de a intra în dosare complexe, cu rezonanță juridică, cauze ce, dincolo de pregătirea teoretică, au implicat creativitate maximă și obligatoriu efort de echipă”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
Filip & Company a asistat BT Pensii în preluarea fondului BRD Medio, care devine Pensia Mea Plus. Vânzătorii au lucrat cu avocații PNSA
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...