
ING Bank România implementează modelul de lucru flexibil: week-end prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie
30 Martie 2022
BizLawyerAngajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.
ING Bank România implementează un program pilot de lucru pentru angajații din sediul central al băncii, în perioada 1 aprilie – 30 iunie. Timp de trei luni, 300 de angajați din cei 2.300 au optat pentru noi moduri de organizare a orelor de lucru și, pe lângă programul clasic de lucru, aceștia pot alege dintre:
● Program de lucru de 9 ore / zi cu o jumătate de zi liberă săptămânal;
● Program de lucru de 9 ore / zi cu o zi liberă la 2 săptămâni.
Deși angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri, aceasta nu este o condiție. Angajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.
● Program de lucru de 9 ore / zi cu o jumătate de zi liberă săptămânal;
● Program de lucru de 9 ore / zi cu o zi liberă la 2 săptămâni.
Deși angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri, aceasta nu este o condiție. Angajații ING pot alege oricare dintre zilele săptămânii, în funcție de preferințele lor sau tipul de activitate al echipei din care fac parte, astfel încât să asigure continuitatea muncii.
Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România: „Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem.”
Totodată, ING Bank România anunță modul de lucru hibrid implementat după relaxările măsurilor de prevenire Covid-19. În iarnă, banca a derulat o serie de întâlniri consultative cu toate echipele băncii, pentru ca angajații și managerii lor să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența la birou și când este momentul potrivit în timpul săptămânii pentru a se vedea. Astfel, toți angajații ING vor veni la sediul central în medie o zi pe săptămână, în ziua aleasă împreună cu echipele lor, începând de luna aceasta.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Această măsură se adaugă unui program zilnic deja flexibil, unde fiecare angajat își poate alege ora de început și final de program, în funcție de nevoile sale și specificul activității. Programul poate începe între orele 7:30 și 10:30 și se poate încheia începând cu ora 16.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 10802 / 19651 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...