ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Carrefour demareză un amplu proces intern de verificare a condiţiilor de păstrare şi comercializare a produselor proaspete, după controlul ANPC

01 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Carrefour declară că va lua toate măsurile astfel încât clienţii să-şi poată face cumpărăturile în deplină siguranţă.

 
 
Compania Carrefour tratează extrem de serios orice problemă referitoare la standardele sanitare şi de calitate şi va demara intern, începând de joi, un proces amplu de verificare a condiţiilor de păstrare şi comercializare a produselor proaspete, informează reprezentanţii companiei, într-un punct de vedere transmis AGERPRES.

Aceste precizări vin în urma unui comunicat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, conform căruia inspectorii ANPC au propus închiderea temporară, pe o perioadă de până la 6 luni, a două magazine din reţeaua Carrefour ca urmare a controalelor efectuate în 24 octombrie. Au fost verificate 14 magazine aparţinând retailerului, iar pentru abaterile constatate au fost aplicate 35 de amenzi în valoare de 301.000 lei şi trei avertismente.


În acest context, reprezentanţii Carrefour România menţionează că, în urma verificărilor din teren, au fost identificate anumite aspecte de neconformitate punctuale, diverse ca scală şi impact. A urmat un proces de dialog cu autorităţile, pentru a definitiva un plan de măsuri pentru prevenţie sau remediere, conform legii.

"Unele dintre măsurile solicitate au fost în linie cu programele deja angajate pentru modernizarea magazinelor Carrefour, incluzând tranziţia către etichete electronice (pentru a elimina posibilitatea diferenţelor de preţ), upgrade-ul progresiv al echipamentelor din raioanele de gastronomie sau peşte, îmbunătăţirea trasabilităţii produselor proaspete de la producător la raft. În anumite cazuri, am agreat accelerarea modernizării raioanelor, motiv pentru care unele ar putea fi indisponibile temporar în perioada următoare. Tratam extrem de serios orice problemă referitoare la standardele sanitare şi de calitate. În acest sens, am aprecia să nu fie aduse în spaţiul public informaţii inexacte, trunchiate sau distorsionate - incluzând titluri despre închiderea magazinelor Carrefour pe termen mediu, înainte ca rapoartele ANPC să fie finalizate sau planul de măsuri să fie agreat. Aceasta deoarece ne găsim într-o situaţie ingrată, în care nu putem să clarificam diverse aspecte aflate pe agenda publică, deoarece procesele legale nu au fost finalizate", se precizează în punctul de vedere al companiei.

Potrivit sursei citate, Carrefour va lua toate măsurile astfel încât clienţii să-şi poată face cumpărăturile în deplină siguranţă.

Magazinele Carrefour vor trebui să rezolve, în cel mult 48 de ore, o serie de probleme constatate de ANPC în cadrul controlului care a avut loc cu câteva zile în urmă, legate de comercializarea preparatelor culinare, a peştelui şi a cărnii, au stabilit, într-o întâlnire, conducerea companiei şi ANPC.

 În cursul zilei de 30 octombrie a fost stabilită o întâlnire cu reprezentanţii Carrefour, la nivel de conducere, şi au fost discutate aspecte legate de rezultatul acţiunilor de control recente, dar şi despre cele depistate în ultimii doi ani, anunţă autoritatea de protecţie a consumatorului.

S-a convenit demararea unui proces amplu de verificare la nivelul întregii reţele, implementarea unui filtru suplimentar de supraveghere a calităţii produselor şi serviciilor, revizuirea echipamentelor, înlocuirea acestora acolo unde este cazul şi mai ales respectarea în amănunt a legislaţiei în vigoare.

„La întâlnire a participat şi CEO Carrefour, Jean Richard de Latour, care a promis supravegherea îndeaproape a întregului procesului de îndreptare a celor constatate, lucru pe care îl salut”, spune Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7496 / 8828
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Filip & Company a asistat ENGIE Romania în obținerea unui împrumut de 90 milioane de euro de la BERD. Tranzacție coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Camelia Ianțuc (senior associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank la finalizarea vânzării către Vista Bank România a societăților Alpha Leasing România IFN și Alpha Insurance Brokers. Ce avocați au fost implicați în proiect
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Grupul Rodbun a accesat un credit sindicalizat de 17,3 mil. €, cu garanţie de stat. NNDKP și Legal Ground, consultanți juridici în această finanțare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...