ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Instant Factoring își schimbă CEO-ul și se extinde în Europa Centrală și de Est

06 Februarie 2019   |   BizLawyer

Cristian Ionescu este numit CEO și Președinte al Instant Factoring

 
 
Instant Factoring, prima companie românească de micro-factoring online, face schimbări strategice în structura organizațională a companiei, în vederea întăririi echipei de conducere, care să susțină extinderea regională în Europa Centrală și de Est. Începând cu 25 ianuarie 2019, Cristian Ionescu, Președinte al Consiliului de Administrație și Cofondator, a preluat și funcția de conducere a companiei, devenind astfel CEO și Președinte al Instant Factoring IFN S.A.

Instant Factoring și-a planificat pentru acest an deschiderea a două noi filiale în Europa Centrală și de Est, în vederea consolidării prezenței sale regionale și extinderii operațiunilor de micro-finanțare online a micilor întreprinderi. În acest sens, compania face o mutare strategică, desemnând un CEO pentru viitorul Grup de companii Instant Factoring, în persoana lui Cristian Ionescu, Cofondator și Președinte al Consiliului de Admnistrație. În fiecare dintre țările în care vor fi deschise filiale, inclusiv România, în rolul de conducere va fi desemnat un Country Manager responsabil pentru desfășurarea operațiunilor locale și execuția planului de afaceri aliniat obiectivelor stabilite de către acționari și investitori.


Cristian Ionescu are o experiență de peste 15 ani în sectorul serviciilor financiare și consultanță în afaceri, concentrată pe servicii de management al riscului, incluzând factoring, asigurări de credit comercial, finanțarea corporațiilor, evaluarea riscului companiilor și colectarea creanțelor comerciale. A condus activitatea Coface timp de 10 ani din poziția de CEO pentru România, și ulterior pentru Europa Centrală și de Est. În ultimii  6 ani, a condus în calitate de Country Manager sucursala locală a Expense Reduction Analysts, liderul mondial în servicii de cosultanță pentru optimizarea cheltuielilor operaționale.

”Această schimbare este un pas înainte în planul nostru de extindere regională care va demara în lunile următoare prin deschiderea unei noi filiale în Croația și va continua în semestrul II al anului cu cea de-a doua țară. În același timp, ne propunem creșterea volumelor de finanțare în România la peste 10 milioane euro în 2019, o creștere de 300% față de 2018, astfel că avem nevoie de o echipă solidă și capabilă pentru a îndeplini aceste obiective ambițioase. Dorim să ne întărim prezența strategică din România și în Europa Centrală și de Est și să profităm de avantajul competitiv tehnologic pe care compania îl are și îl consolidează în momentul de față. Vom aduce alături de noi specialiști cu experiență internațională în operațiuni financiare, precum și activități de evaluare a riscului pentru a sprijini strategia noastră regională, precum și profesioniști în creditarea companiilor mici și micro din țările în care ne vom extinde”, a declarat Cristian Ionescu, CEO și Președinte Instant Factoring.

„Procesul de schimbare a structurii organizaționale din Romania este deja în linie dreaptă și ne pregătim să anunțăm în curând numele Country Manager-ului pentru România. Am căutat o persoană cu experiență vastă în factoring, dobândită în instituții financiare de top, în finanțarea IMM-urilor și, cel mai important, cu un puternic spirit antreprenorial”, a mai declarat Cristian Ionescu.

Instant Factoring facilitează dezvoltarea afacerilor mici furnizându-le soluții flexibile și inovatoare de finanțare, prin transformarea în lichidități a facturilor aflate în termenul de plată. Decizia de finanțare este luată într-un interval mediu de 2 ore, grație tehnologiei avansate de care platforma dispune, iar în maxim 24 de ore clientul primește banii în cont. Întregul proces de evaluare a riscului și managementul operațiunilor este automatizat și complet online, totul desfașurandu-se cu rapiditate și transparență și fără solicitarea de acte suplimentare pentru sume de până la 50.000 lei. Per ansamblu, Instant Factoring finațează online facturi cu valori individuale de până la 100.000 euro. 

Până în prezent compania a acordat finanțări de 3 milioane euro micro-întreprinderilor din România, cu un volum aproximativ de 1.700 finanțări acordate în cele 10 luni de la înființare. Valoarea medie de finanțare a unei facturi a fost de aproximativ 2.100 euro, dublu față de valoarea estimată la momentul lansării pe piață, iar rata finanțărilor neperformante raportate la valoarea expunerii curente este de sub 1,5% la sfârșitul lui 2018.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6016 / 37345
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PwC România și D&B David și Baias au asistat Fiterman Pharma în vânzarea portofoliului de produse Uractiv către Terapia
Mușat & Asociații continuă tradiția organizării conferințelor din seria „Parteneriat în insolvență – opțiune sau necesitate?”. Temele dezbătute au avut ca punct de pornire cazuistica din portofoliul firmei, dublată de interpretări jurisprudențiale novatoare și de opinii exprimate de cei mai respectați practicieni în domeniu
Echipa de litigii a firmei Bondoc și Asociații SCA anunță un nou succes în materia eligibilității cheltuielilor în mecanismul de finanțare europeană
LegiTeam: Simion & Baciu is loooking for an associate | Corporate, M&A
Americanii de la Lear Corporation au fost asistați de avocații Mitel & Asociații în tranzacția de preluare a firmei Thagora Technology. Partenerii Mădălina Mitel și Șerban Șuchea au coordonat echipa care a dus proiectul la final
LegiTeam | Simion & Baciu is looking for a new colleague (Consumer protection & Advertising)
Activitate intensă în practica de Employment de la Mitel & Asociații, într-o perioadă în care solicitările clienților s-au diversificat | Mădălina Mitel, Partener: Echipa noastră are o vastă experiență în toate domeniile de activitate, clienții fiind activi într-o multitudine de domenii economice. Această experiență ne conferă o viziune globală asupra dinamicii pieței de profil, a necesităților acesteia și a modului în care ele pot fi satisfăcute
Mandate provocatoare, soluții creative și multe proiecte cu un caracter profund de noutate în practica de Pharma & Life Sciences de la Guia Naghi și Partenerii | De vorbă cu Manuela Guia (managing partner) și Tudor Nacev (managing associate) despre modul în care lucrează echipa, proiectele în care avocații acționează ca parteneri strategici ai clienților și provocările cu care s-ar putea confrunta jucătorii din acest sector
Soluție definitivă obținută de D&B David și Baias într-o dispută fiscală complexă pentru un dezvoltator imobiliar: Instanțele de judecată cenzurează dubla impozitare și alte neregularități ale unor acte de impunere
POPESCU & ASOCIAȚII obține o victorie importantă pentru clientul Rotary Construcții, într-un dosar la Curtea de Arbitraj Internațional. În dispută, un contract FIDIC complex, cu o valoare de cca 100 mil. lei
Hotărârea definitivă în dosarul Colectiv închide un capitol important al justiției române | Avocații ZRVP au asigurat asistența juridică pentru 45 de supraviețuitori și persoane apropiate victimelor în cadrul unuia dintre cele mai mari și complexe proiecte pro bono desfășurate în România: 6 ani de procese, peste 150 de termene de judecată, peste 3.000 de ore de asistență juridică în materie penală
Cum să-ți împlinești visul de a practica avocatura în propria firmă, înființată în afara granițelor | Rețeta succesului, în varianta Florentinei Marin, fondatoarea Marin & Pasalodos, din Barcelona. ‘Planul nostru este să ne dezvoltăm și să deschidem cabinete în alte orașe din Spania, România și în alte țări’, spune avocata
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...