ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Platforma 24Aegon.ro a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39%, în 2020

10 Iunie 2021   |   Agerpres

De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021.

 
 
Platforma 24Aegon.ro, dedicată clienţilor Aegon România care deţin asigurări de viaţă, a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi cu 39% în 2020, faţă de 2019, obiectivul stabilit pentru anul trecut din punct de vedere al numărului de noi utilizatori fiind astfel depăşit cu 9%, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.
 
Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgenţă, în intervalul aprilie - mai 2020. Potrivit reprezentanţilor Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obişnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziţie şi care le oferă acces oricând pentru a vedea situaţia asigurării lor, dar şi pentru a face plăţi.
 
De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021.
 
"Situaţia neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare, la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor. Mă bucur să văd că românii sunt tot mai deschişi spre a utiliza platforma 24Aegon, în îmbunătăţirea căreia investim constant. Am pus pe primul loc siguranţa clienţilor, aşa că, începând din martie 2020, am transmis în mod constant informaţii despre avantajele utilizării platformei, dar şi detalii despre felul în care aceasta funcţionează. Sper că această tendinţă va continua şi acum, odată cu relaxarea restricţiilor şi cu ceea ce sperăm că va fi sfârşitul pandemiei", a spus Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
 
Dispozitivele prin intermediul cărora clienţii efectuează operaţiunile sunt telefonul mobil, în proporţie de 57% şi desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizată de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platformă a durat, în medie, patru minute.
 
În 2020, compania a implementat şi opţiunea de a efectua plata primelor restante direct din platformă, în vederea repunerii în vigoare a contractului de asigurare. Această facilitate ajută şi la eficientizarea proceselor interne, dar oferă şi clienţilor rapiditate, simplitate şi control.
 
Platforma 24Aegon.ro, funcţională din 2015, a fost optimizată şi relansată în iulie 2018, iar de atunci numărul utilizatorilor a crescut constant. Pe 24Aegon.ro clienţii companiei pot găsi toate detaliile despre poliţele lor de asigurare, de la evenimentele şi sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentaţia de care au nevoie în procesul de despăgubire, condiţiile de asigurare şi informaţii despre bonusuri şi campaniile de care beneficiază. Pot avea oricând acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un dispozitiv mobil. Clasamentul oraşelor de unde provin cei mai mulţi utilizatori ai acestei platforme este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa şi Oradea. Platforma este folosită şi de românii stabiliţi în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.
 
Aegon România face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viaţă, planuri de pensie şi soluţii pentru investiţii. Aegon are, la nivel mondial, o tradiţie de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajaţi ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 30,4 de milioane de clienţi din America, Europa şi Asia. Aegon a intrat pe piaţa din România în 2007, prin compania de pensii private, şi în 2008 prin compania de asigurări de viaţă. În prezent, Aegon are în România peste 1 milion de clienţi şi 150 de angajaţi. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11243 / 16809
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A s-a redresat în Q1 ̸ 2024, dar nu înregistrează creșteri pe piețele emergente. DLA Piper și CMS își mențin pozițiile fruntașe la nivel global, Schoenherr se remarcă în Europa, iar Filip & Company întră în topul consultanților din Europa Estică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...