ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Asociaţia Trezorierilor din România are o nouă echipă de conducere

22 Aprilie 2021   |   Agerpres

De asemenea, conducerea ATR şi-a propus pentru următorul an să organizeze o serie de activităţi dedicate membrilor săi care să îi ajute şi să îi susţină în profesiile pe care le practică şi să atragă noi profesionişti din domeniul trezoreriei şi finanţelor corporative, a pieţelor financiare şi de capital ca membri în cadrul asociaţiei.

 
 
Reprezentantul Electrica, Ştefan-Alexandru Frangulea, a fost ales preşedinte al Consiliului Director al Asociaţiei Trezorierilor din România (ATR), informează Asociaţia într-un comunicat.
 
"În cadrul Adunării Generale anuale a membrilor Asociaţiei Trezorierilor din România (ATR) a fost ales noul Consiliu Director al ATR. Până în luna aprilie 2023, ATR va fi condusă de un Consiliu Director format din cinci membri: preşedinte - Ştefan-Alexandru Frangulea (Societatea Energetică Electrica), vicepreşedinte - Gina Trifu (Electrica Furnizare, anterior OMV Petrom), vicepreşedinte - Florin Stanciu (Transelectrica), trezorier - Oana Mache (Alu Design Construction Civile, anterior Siemens), secretar general - Sabin Volciuc (Casa de avocatură Volciuc-Ionescu). Gina Trifu şi Florin Stanciu sunt membri noi ai Consiliului Director al ATR, înlocuindu-i pe Valentin Popescu (OMV Petrom) şi Oana Doroftei (ENGIE), membri fondatori ai Asociaţiei, care nu au mai candidat pentru un nou mandat în cadrul Consiliului Director, rămânând implicaţi în cadrul activităţilor Asociaţiei în calitate de parteneri ai Consiliului Director", se menţionează în comunicatul citat.
 
În cadrul Adunării Generale s-a discutat şi programul activităţilor pentru anul 2021 - 2022, care cuprinde o serie de evenimente şi iniţiative, cum ar fi Conferinţa anuală a ATR în toamna anului 2022, mai multe evenimente on-line pe teme de actualitate pentru membrii săi, Consolidarea parteneriatului cu Envisia şi diversificarea cursurilor şi seminariilor care să fie oferite în parteneriat pe subiecte referitoare la diferite arii ale trezoreriei corporative, intensificarea cooperării cu European Association of Corporate Tresurers (EACT) şi International Group of Corporate Treasurers (IGTA).
 
De asemenea, conducerea ATR şi-a propus pentru următorul an să organizeze o serie de activităţi dedicate membrilor săi care să îi ajute şi să îi susţină în profesiile pe care le practică şi să atragă noi profesionişti din domeniul trezoreriei şi finanţelor corporative, a pieţelor financiare şi de capital ca membri în cadrul asociaţiei.
 
"ATR concentrează în nucleul său de membri cotizanţi peste 70 dintre cei mai bine pregătiţi specialişti români în domeniul trezoreriei corporative şi finanţelor corporative, implicând în decursul anilor în evenimentele şi activităţile sale peste 350 de profesionişti din domeniile finanţelor corporative, pieţelor financiare şi de capital. Am convingerea că Asociaţia poate aduce o contribuţie majoră în dezvoltarea companiilor care activează în România în diferite domenii de activitate precum şi a pieţelor financiare locale, cu efecte asupra progresului socio-economic în general. În acest sens, vom dezvolta mai multe proiecte, evenimente locale şi chiar regionale", a declarat Ştefan-Alexandru Frangulea.
 
Înfiinţată formal la începutul anului 2015, Asociaţia Trezorierilor din România este o organizaţie profesională nonprofit, creată cu scopul de a susţine interesele profesionale ale membrilor săi, privind exercitarea profesiunilor legate de domeniile de trezorerie corporativă, finanţe corporative, pieţe financiare şi de capital. În prezent, Asociaţia are un număr de peste 70 de membri cotizanţi.
 
Începând cu 2017 Asociaţia Trezorierilor din România este membru al European Association of Corporate Treasurers (EACT- www.eact.eu) şi International Group of Corporate Treasurers (IGTA - www.igta.org).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3918 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...