ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Deloitte România își consolidează echipa de management prin promovarea a patru angajați la nivelul de directori

24 August 2021   |   BizLawyer

Andrada Tănase a fost promovată pe poziția de Director în practica de consultanță în managementul riscului, Monica Țariuc a fost numită Director Global Employer Services în cadrul practicii de consultanță fiscală, Vlad Bălan a fost numit Director Consultanță Financiară și Ion Efros, Director de Audit, începând cu 1 septembrie 2021.

 
 
Deloitte România își consolidează echipa de management prin promovarea a patru angajați din practicile de consultanță în managementul riscului, de consultanță fiscală, de consultanță financiară și de audit ca urmare a contribuției și implicării acestora în oferirea de servicii către clienți și în dezvoltarea echipelor.

Andrada Tănase a fost promovată pe poziția de Director în practica de consultanță în managementul riscului, Monica Țariuc a fost numită Director Global Employer Services în cadrul practicii de consultanță fiscală, Vlad Bălan a fost numit Director Consultanță Financiară și Ion Efros, Director de Audit, începând cu 1 septembrie 2021.

„Sunt mândru de colegii care au devenit parte a echipei noastre de conducere datorită implicării lor distinctive în crearea unui impact semnificativ asupra clienților și angajaților Deloitte. Andrada, Monica, Vlad și Ion sunt profesioniști remarcabili, implicați activ în deservirea clienților și în formarea altor experți talentați. Sunt convins că vor contribui cu succes la accelerarea creșterii Deloitte România, la consolidarea reputației organizației și a prezenței noastre în comunitatea de afaceri din România”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.


Andrada Tănase, Director în practica de consultanță în managementul riscului, s-a alăturat echipei Deloitte în 2015 și are o experiență de zece ani în domeniul reglementărilor Basel III, practicilor de supraveghere, managementul riscurilor și serviciilor de audit și raportare în sectorul financiar. A coordonat proiecte pe diverse teme de risc și de reglementare, cum ar fi procesul intern de evaluare a adecvării capitalului (ICAAP), procesul intern de evaluare a adecvării lichidității (ILAAP), planuri de afaceri, licențiere și autorizări, redresare și rezoluție. Andrada este, de asemenea, trainer pentru Institutul Bancar din România și Republica Moldova și pentru mai multe bănci comerciale și centrale din Europa. Ea este membră a Asociației Experților Contabili Autorizați (ACCA), a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR) și deține certificarea Financial Risk Manager (FRM) acordată de Asociația Globală a Profesioniștilor în Managementul Riscului (GARP).

Monica Țariuc, Director Global Employer Services în cadrul practicii de consultanță fiscală, s-a alăturat Deloitte în 2008 ca intern și încă de atunci s-a specializat în probleme ce țin de mobilitatea angajaților la nivel global. Ea este recunoscută de clienți pentru cunoștințele sale tehnice în acest domeniu, capacitatea sa de a coordona proiecte mari la nivel global și regional, interesul său autentic pentru îmbunătățirea proceselor zilnice și pentru gândirea ei out-of-the-box și soluțiile inovatoare. Monica se concentrează acum pe creșterea gradului de conștientizare și sprijinirea organizațiilor în regândirea politicilor de mobilitate, astfel încât conceptul de muncă la distanță - munca de acasă, din vacanță, de pretutindeni sau de orice alt tip - să fie înțeles și gestionat în mod corespunzător atât de companii, cât și de angajați. De asemenea, ea a fost implicată în proiectarea și implementarea instrumentelor tehnologice proprietare Deloitte care ajută la monitorizarea și îndeplinirea obligațiilor de raportare pentru angajații mobili din toate țările.

Vlad Bălan, Director Consultanță Financiară, s-a alăturat Deloitte ca intern în departamentul de audit în ultimul său an de studii universitare în 2008. Doi ani mai târziu, făcea partea din echipa de consultanță financiară și de atunci a lucrat la numeroase proiecte, majoritatea constând în oferirea de servicii de due diligence și tranzacții. Companiile pe care le-a servit cu succes în ultimii 11 ani sunt active în diverse industrii, dar se concentrează în principal pe sectorul imobiliar și de energie. Vlad a lucrat cu companii de top din sectoarele lor și în tranzacții care sunt considerate repere atât pentru orice profesionist din acest domeniu, cât și pentru domeniul fuziunilor și achizițiilor din România, cum ar fi vânzarea subsidiarelor din România deținute de Grupul CEZ către Macquarie Infrastructure and Real Assets. El este membru al Asociației Experților Contabili Autorizați (ACCA) și absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare, Universitatea Politehnica din București.

Cu o experiență de peste 12 ani în servicii de audit și consultanță, Ion Efros, Director de Audit, și-a început cariera în practica Deloitte din Moldova în 2007, apoi a condus biroul Deloitte din Timișoara până în 2019. Cea mai mare parte a portofoliului său constă în oferirea de servicii privind raportarea duală, și anume Standardele Române de Contabilitate (SRC) și Standardele Internaționale de Raportare Financiară (IFRS). A lucrat cu organizații din diverse industrii, în special cu companii din sectorul produselor de consum și industriale. Este membru al Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR), al Autorității de Supraveghere Publică a Activității de Audit Statutar (ASPAAS), al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR) și al Asociației Experților Contabili Autorizați (ACCA). Ion deține o diplomă de licență în contabilitate și audit, o alta în drept economic și are un master în managementul afacerilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3236 / 7973
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...