ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Farmec investește 500.000 € în lansarea celei mai noi game de îngrijire a pielii din portofoliu – Gerovital Must Have

06 Septembrie 2022   |   BizLawyer

Gerovital are ca obiectiv întinerirea targetului, adresându-se în principal tinerilor din generația Z, care vor să arate și să se simtă bine, în concordanță cu ultimele trenduri.

 
 
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, investește 500.000 euro în cercetare, design și comunicare, pentru lansarea Gerovital Must Have, o gamă bazată pe ingrediente active în concentrații mari și pe tehnologie de ultimă generație. Devine astfel prima companie autohtonă care produce acest tip de cosmetice. Lansată sub conceptul „Știință pură. Îngrijire profundă. Must be Gerovital”, gama duce mai departe tradiția cercetării Gerovital, prin formule clinice eficiente și inovatoare, accesbile pentru îngrijirea acasă.

De la niacinamidă, la peptide, cafeină, vitamina C și AHA, gama reunește ingrediente recunoscute pentru eficiența lor dovedită și experiența consacrată a brandului Gerovital în produse de îngrijire. Gerovital Must Have conține șase produse, dintre care patru seruri concentrate, în ambalaje practice, cu pipetă, pentru dozare optimă, precum și două creme hidratante pentru ten.


„La baza cercetărilor noastre stau întotdeauna nevoile consumatorilor, pentru care ne dorim să dezvoltăm produse relevante, în concordanță cu valorile noastre: inovație, onestitate, eficiență dovedită. Brandul Gerovital a rămas de peste 50 de ani în topul preferințelor românilor în special datorită cercetării riguroase din spate și a forței inovatoare – astfel, și noua gamă Gerovital Must Have este puternic ancorată în știință și tehnologie. Astăzi, mai mult ca oricând, oamenii se informează în detaliu despre produse și procesele sau materiile din spatele lor, așteaptă transparență și asumare din partea unui brand. Astfel, și în industria de cosmetice, este tot mai pregnant trendul produselor clean și concentrate, cu ingrediente active, care să livreze rezultate concrete. Noile produse Must Have sunt ceea ce se poate numi – o esență tare într-un ambalaj minimalist și practic”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.  

Prin acest nou concept, Gerovital are ca obiectiv întinerirea targetului, adresându-se în principal tinerilor din generația Z, care vor să arate și să se simtă bine, în concordanță cu ultimele trenduri. Aceștia sunt la curent cu toate inovațiile, deschiși către experimentare și nou și orientați către branduri dinamice, etice, care comunică onest în spațiul virtual.

Relația dintre ei și brand este adesea intermediată de influenceri credibili. Astfel, campania de comunicare pentru gama Gerovital Must Have va avea o componentă digitală puternică.

Conceptul de comunicare este relevat pentru generația Z și a pornit de la nevoia acută de diferențiere prin identificarea unui beneficiu emoțional relevant, pastrând în același timp norma categoriei, axată pe rezultate.



 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1464 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...