ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Skanska investește 45 mil. E în faza a doua a proiectului Equilibrium din București

09 Februarie 2021   |   BizLawyer

La finalizare, întregul complex compus din două clădiri va oferi o suprafață închiriabilă de 40.800 de metri pătrați.

 
 
Skanska investește 45 de milioane de euro în faza a doua a proiectului de spații de birouri Equilibrium, localizat în nordul Bucureștiului - zona Barbu Văcărescu - Floreasca. Clădirea de 12 etaje va dispune de o suprafață închiriabilă de aproximativ 19.900 de metri pătrați și de 229 de locuri de parcare supra și subterane.

 „Equilibrium, situat într-una dintre zonele consacrate de business din Capitală, este reprezentativ pentru portofoliul nostru din regiune, iar odată cu faza a doua vom dubla suprafața închiriabilă a întregului proiect. Cea de a doua clădire va îngloba aceleași standarde de calitate care se regăsesc în Equilibrium 1 și va include totodată măsuri suplimentare pentru protejarea împotriva virusurilor. O emblemă a acestui proiect, placemaking-ul, joacă un rol esențial: este locul comun și dinamic în care oamenii se pot întâlni, pot interacționa și socializa, iar în weekenduri devine un spațiu de recreere și de relaxare. Prin conceptul hibrid pe care îl propunem, vom integra spațiile de lucru cu facilitățile de relaxare și accesul rapid la serviciile de mobilitate urbană. În plus, pentru a veni în sprijinul celor interesați să-și mute birourile în clădirile noastre, am implementat prima soluție de vizualizare virtuală de pe piața locală, SkanskaSpaces. În ciuda contextului actual, continuăm investițiile în proiectele noastre, în economie și în dezvoltarea sustenabilă a orașului”, a declarat Aurelia Luca, Vicepreședinte Executiv Operațiuni România pentru divizia de dezvoltare comercială a Skanska în CEE.


La finalizare, întregul complex compus din două clădiri va oferi o suprafață închiriabilă de 40.800 de metri pătrați.

Proiectul dispune de un mix unic de spații verzi de relaxare, cu mobilier urban dotat cu prize electrice și acoperire wireless, dar și de numeroase facilități pentru a încuraja mobilitatea urbană și un stil de viață activ - vestiare și dușuri pentru cei care fac sport înainte sau după orele de lucru, locuri de parcare pentru vehiculele cu două roți, dar și stații de încărcare rapidă pentru mașinile electrice.

Construcția pentru Equilibrium 2 este programată să înceapă în februarie 2021, iar finalizarea sa este estimată pentru primul trimestru din 2023. Prima fază a proiectului, Equilibrium 1, a devenit operațională de la 1 noiembrie 2019.

Printr-un parteneriat încheiat cu startup-ul Bright Spaces, viitorii ocupanti ai celei de-a doua clădiri din Equilibrium pot deja să vizualizeze virtual spațiile de birouri. Platforma de vizualizare interactivă 3D, operațională din luna octombrie, permite dezvoltatorului să-și prezinte spațiile într-un mod inovator, interactiv și mai adaptat la nevoile actuale ale clienților. Soluția oferă o experiență completă utilizatorilor și creează un nou standard în prezentarea virtuală a spațiilor de birouri. Noua soluție real estate technology este un rezultat al unui hackathon PropTech organizat de Skanska în 2019 și a fost implementată în premieră în proiectul Equilibrium.

Viitoarea clădire va respecta unele dintre cele mai stricte standarde în domeniu, la fel ca prima faza a proiectului. În urma măsurilor de prevenție implementate și a standardelor de siguranță care au devenit un etalon la nivel de industrie, proiectul Equilibrium 1 se numără printre primele proiecte din portofoliul Skanska, din Europa Centrală și de Est, care au primit certificarea WELL Health-Safety Rating. Introdus de International WELL Building Institute (IWBI) în contextul pandemiei, acesta este cel mai nou sistem de evaluare a clădirilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4380 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...