ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

FieldStar și InterDecor se alătură comunității P3 Bucharest A1

12 August 2021   |   BizLawyer

Interdecor Distribution și Field Star ocupă, împreună, peste 6.000 de metri pătrați de spații de depozitare și de birouri în P3 Bucharest A1.

 
 
P3 Logistic Parks (“P3”) primește doi noi chiriași în comunitatea de la km 13, Interdecor Distribution și Field Star, care ocupă, împreună, peste 6.000 de metri pătrați de spații de depozitare și de birouri în P3 Bucharest A1.

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Ne bucurăm că am început a doua jumatate a anului într-o notă pozitivă și că vedem o creștere a numărului de cerințe de la noi chiriași față de primele luni ale anului. Această evoluție favorabilă se reflectă și în semnarea celor două noi contracte și extinderea numarului de membri ai comunității P3 Bucharest A1. Le urăm bun venit noilor chiriași și îi asigurăm de tot sprijinul și profesionalismul echipelor P3.”


Prin prezența FieldStar în cadrul parcului, P3 România extinde aria industriilor reprezentate la nivelul portofoliului local, accesând astfel segmentul de furnizori specializați în zona field marketing care prestează servicii de promovare și reprezentare de brand dedicate industriilor IT&C, FMCG, retail și farma. Cu peste 20 de ani de experiență pe piața locală, noul chiriaș al P3 Bucharest A1 derulează proiecte complexe pentru companii cu renume internațional precum Coca Cola HBC, P&G, Ursus Breweries, Philip Morris, Telekom, Coty, etc., și va ocupa, începând cu luna octombrie a acestui an, o suprafață de peste 3.100 de metri pătrați de spații de depozitare și birouri, unde va stoca materiale promoționale diverse, elemente de mobilier și props-uri pentru evenimente, produse pentru acțiuni de sampling, POSM-uri, și altele.

Marian Dumitrescu, Managing Partner FieldStar, declară: „Esența business-ului nostru este conectarea consumatorului cu brandul, iar anul trecut, în special în perioada de lockdown, întreaga industrie a trecut prin momente delicate. Cu toate acestea, experiența acumulată în cei aproape 20 de ani de existență ne-a ajutat să ne păstrăm optimismul, ba chiar să gândim în perspectivă și să dezvoltăm noi servicii și linii business. În acest context, la finalul anului trecut am lansat un plan amplu de investiții prin care ne-am propus să accesăm segmente adiacente sectorului nostru principal, cum sunt cele de e-fulfillment, co-packing & bundles, etc.. Urmarea firească a acestor demersuri fost centralizarea tuturor operațiunilor într-un singur spațiu care să ne permită să creștem și să ne dezvoltăm pe segmentele vizate. Astfel, am ales să ne relocăm activitatea într-un depozit modern de clasă A+, iar P3 Bucharest A1 ne-a convins nu doar prin poziționarea strategică a parcului sau calitatea construcției, ci și prin serviciile și facilitățile disponibile.”  

Totodată, începând cu 1 iunie, compania Interdecor Distribution - distribuitor specializat de parchet și uși, cu operațiuni în toate regiunile țării, a preluat oficial spațiul de peste 3.100 m2 de spații logistice și de birouri din clădirea WH13. Adițional activității logistice, spațiul închiriat va găzdui în zona de mezanin și un showroom destinat clienților Interdecor unde poate fi vizualizată gama de produse a distribuitorului.

Valentin Cristescu, Owner Interdecor Distribution, spune: „Interdecor acoperă, de mai bine de 15 ani, zona de distribuție de parchet și uși pe întreg teritoriul țării. Lucrăm preponderent cu materiale pretențioase, care au la bază lemnul prelucrat și care necesită condiții de stocare și depozitare preferențiale. Pentru noi, alegerea unui depozit modern, cu 6 rampe de acces și una de Drive-in, umiditate constantă, temperatură controlată și aviz specific de securitate la incendiu a fost crucială. Investițiile în această locație, în utilaje noi, precum și accesul direct la autostrada A1 au permis creșterea productivității în zona de pregătire și livrare a comenzilor. Mai mult, deschiderea echipei P3 și susținerea prin obținerea unui permis de siguranță la incendiu actualizat condițiilor specifice, care să permită în mod expres depozitarea parchetului și a ușilor în cadrul spațiului închiriat au inclinat balanța în favoarea P3 Bucharest A1.”
.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3274 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...